sajtó

Érdekes, hogy elkezdtek jönni azok a netes írások, amelyek bőszen cáfolják, hogy a bejruti robbanás atombomba lett volna...Holott senki nem feltételezett eddig ilyesmit, de most ezek a cáfolatok, miközben nincs mit cáfolni, mintha szándékosan tennék be a bogarat az emberek fülébe...

Nem kell túlbonyolítani a történteket, rendkívül egyszerű a képlet: Az eddig feltűnően és nyilvánvalóan a Momentumot toló Index új menedzsmentjébe bekerültek Gyurcsány emberei: a Horn-korszak szocialista felügyelet alatt álló közmédiájának vezető politikai újságírója, Szombathy Pál és Gyurcsány Ferenc közismert támogatója, Sztankóczy András. Ezt követően Dull Szabolcs főszerkesztő nyilvánossá tett egy nyilvánvalóan titkos igazgató tanácsi átszervezési tervet, mire természetesen kitették az igazgató tanácsból. Válaszul az Index felületén "veszélyben" állásra állította az újság "függetlenség mérőjét" és elkezdett szintén nyilvánosan lázítani az új menedzsment ellen...

A legnagyobb ellenzéki párt a Polgári Platform (PO) egyébként nem nyugodott bele abba, hogy jelöltje alulmaradt a voksoláson: a liberális párt az eredmények érvénytelenítését kérte a legfelsőbb bíróságtól. Az ellenzéki párt érvelése szerint ugyanis Trzaskowski nem részesült egyenlő mértékben az állami támogatásokból, nem szerepelhetett ugyanannyit a közszolgálati médiában, és mindez azt eredményezte, hogy „a helyzete sem volt egyenlő” Andrzej Dudával...